Wikia

Agatha's Haargroeimiddel

Agatha's Haargroeimiddel is een aflevering uit Seizoen 7. Het speelduur is 10 minuten.

HoofdrollenEdit

VerhaalEdit

De Smurfen bereiden zich voor op een feest, en ze zijn druk bezig met het dorp versieren. Wilde Smurf is erg ongelukkig, dus wil Natuursmurf dat de eekhoorns, de vrienden van Wilde Smurf, ook op het feest komen. Brilsmurf is het daar niet mee eens, maar Grote Smurf wel. Maar de afgrijselijke heks Agatha, heeft eekhoorns nodig voor het middel om mooi te worden. Dus vangt ze er een paar. Wilde Smurf wordt boos en doet er alles aan om de eekhoorns te bevrijden. Natuursmurf gaat hulp halen bij Grote Smurf. Wilde Smurf achtervolgt Agatha. Agatha ontdekt dit en vangt Wilde Smurf ook. Een eekhoorn gaat met Brilsmurf ook naar het kasteel van Agatha, maar hier zit Bril niet op te wachten. Als ze daar zijn aangekomen, vangt Agatha hen ook. Later komt Natuur met hulp van Grote. Grote beveelt Agatha een haarmiddel te ruilen tegen haar gevangen eekhoorns en Smurfen. Agatha pakt het middeltje van Grote Smurf af en veranderdt in een eekhoorn. De Smurfen kunnen ontsnappen. Brillie glijdt per ongeluk uit en is bijna in handen van Agatha, maar de eekhoorn redt Brilsmurf. Het feest kan toch doorgaan, met de eekhoorns. Brilsmurf, die eerst een hekel had aan eekhoorns, is de beste vrienden geworden met eekhoorns.

Cast (NL)Edit

  • Wilde Smurf - Dieter Jansen
  • Agatha - Corry van der Linden
  • Natuursmurf - Fred Meijer
  • Lolsmurf - Dieter Jansen
  • Babysmurf - Corry van der Linden